loading...

فروش تجهیزات مخابراتی

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:39

رک ایستاده ۲۱ یونیت آماد سیستم عمق ۱۰۰ یکی از محصولات مورد نیاز برای ایجاد یک شبکه کاربردی می باشد. اگر شما هم به دنبال رک های ایستاده هستید، به این معنی است که سعی دارید از شبکه خود محافظت کنید. شما می توانید تمام نیازهای کششی خود را پوشش دهید زیرا ما بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم. رک ایستاده ۲۱ یونیت آماد سیستم عمق ۱۰۰ از جمله رک های موجود در بازار است که برای شبکه های نسبتا بزرگ کاربرد دارد. معمولاً آن دسته از افرادی که شبکه گسترده ای دارند اتاقی به نام اتاق شبکه ایجاد می کنند و چندین رک از این ابعاد را در آن قرار می دهند تا بتوانند شبکه های موجود در این رک ها را بر اساس طبقه یا اتاق دسته بندی کنند.

معمولا اتاق رک یا اتاق سرور برای افراد بسیار مهم است. بنابراین باید به مواد و رک مورد استفاده اعتماد کامل داشته باشند. این قفسه همانطور که از نامش پیداست دارای 21 واحد ارتفاع، 60 سانتی متر عرض و 100 سانتی متر عمق است که اندازه استاندارد در بین قفسه ها می باشد. در این قفسه ها دو سینی ثابت و یک سینی متحرک وجود دارد که برای قرار دادن وسایل استفاده می شود. برای تهویه مناسب از دو فن استفاده می شود که نقش خوبی در خنک سازی سیستم دارند. در صورت سفارش، این قفسه با چهار پایه ثابت و چهار چرخ تحویل داده می شود. برای آشنایی بیشتر با رک ها به مقاله رک شبکه مراجعه کنید.

این رک از برند آماد سیستم دارای چند دریچه با ابعاد مختلف جهت عبور کابل در سقف، کف می باشد. رک ایستاده ۲۱ یونیت آماد سیستم عمق ۱۰۰ دارای استاندارد ۱۹ اینچ می باشد همچنین از دیگر قابلیت های این رک می توان به مجهز بودن به درب فریم دارجلو و شیشه ۴mm سکوریت یا درب مشبک همراه با قفل ریتال اشاره نمود. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه رک ایستاده ۲۱ یونیت آماد سیستم عمق ۱۰۰ و خرید گوشی ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:39

رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ از رک های مورد استفاده برای سیستم های نسبتا بزرگ می باشد. رک جهت نظم تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. درب های رک سرور دارای لولاهای پیوسته برای عملکرد بی عیب و نقص هستند. پنل بالایی دارای تهویه است بنابراین می توان یک فن برای تهویه اضافی اضافه کرد. این قفسه ها دارای ارتفاع 36 واحد بوده و عرض و عمق اعلام شده اندازه محاسبه شده از بیرون می باشد. بنابراین برای یافتن سایز اصلی و ابعاد داخلی باید چند سانتی متر کمتر از این مقدار در نظر گرفته شود. همچنین شما عزیزان می توانید برای آشنایی با رک ها و کاربرد آنها به مقاله انواع رک شبکه مراجعه فرمایید.

از طرفی رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ به راحتی جابه جا می شود و حتی رک های سرور نیز به راحتی در فضاهای کوچک قرار می گیرند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر چه واحدهای سرور بیشتری به رک سرور خود اضافه کنید، سنگین‌تر، داغ‌تر و مصرف انرژی بیشتری خواهد داشت. به یاد داشته باشید، هر چه تعداد واحدهای سرور بیشتری داشته باشید، باید تدارکات بیشتری برای تجهیزات خنک کننده ایجاد کنید. لازم است قفسه ها در محیطی عاری از گرد و غبار و روی سطح صاف قرار گیرند.در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:37

رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۸۰ که به آن جعبه سیاه می گویند یکی از تجهیزات پسیو شبکه بوده و وظایف بسیاری را بر عهده دارد. رک ها انواع مختلفی دارند که باید در مورد هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. وقتی برای خرید رک می روید باید به ابعاد آنها توجه کنید. معمولا ارتفاع آنها بر اساس واحد تعیین می شود که هر واحد برابر با 4.4 سانتی متر است همچنین باید توجه داشته باشید که تمام ابعاد بر حسب سانتی متر بیان می شود. ارتفاع این قفسه 168 سانتی متر است. عرض و عمق نوشته شده در اطلاعات محصول اندازه ای است که از خارج گرفته شده است. در حالی که شما باید ابعاد داخلی را داشته باشید. بنابراین هنگام خرید رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۸۰ باید ابعاد داخلی و تجهیزات رک را در نظر بگیرید تا ببینید آیا این محصول برای شما مناسب است یا خیر.

رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۸۰ مجهز به درب فریم دارجلو و شیشه ۴mm سکوریت یا درب مشبک همراه با قفل ریتال است. رک ایستاده ۳۶ یونیت آماد سیستم عمق ۸۰ مانند سایر تجهیزات موجود در بازار برای خرید در دسترس هستند. اما برای انجام بهترین خرید باید فروشگاه های مورد اعتماد را بشناسید و از آنها خرید کنید. قفسه ایستاده 36 عددی با عمق 80 و عرض 60 توسط آماد سامانه سفارش دهید و در اسرع وقت با کیفیت بالا تحویل بگیرید. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:36

رک ایستاده 42 یونیت آماد سیستم عمق 80 از نوع رک ایستاه و دارای درب جلو فریم دار شیشه ای با ضخامت 4mm از جنس شیشه سکوریت یا درب مشبک همراه با قفل ریتال می باشد. یکی از قفسه های تایید شده از برند آماد سیستم می باشد که به دلیل فضای داخلی مناسبی که دارد در منزل و محل کار نیز از آن استفاده می شود. استفاده از رک ها مزیت های زیادی را برای شبکه دارد. علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند، می تواند محیط شما را سازماندهی کند و فضایی را برای شما باز کند. اگر از این تجهیزات استفاده کرده اید به راحتی تفاوت قبل و بعد از استفاده از رک را می توانید درک کنید. رک ها به دلیل ایجاد دسترسی از همه طرف به تجهیزات، کار عیب یابی را راحت تر کرده است. این محصول در عین سادگی از نظر ظاهری ساختاری کاربردی و مستحکم دارد که در هنگام استفاده راحتی را برای شما فراهم می کند.

این رک مجهز به درب فریم دارجلو و شیشه ۴mm سکوریت، درب پشت تمام فلزی همراه با قفل سوئیچی، پنل بغل دو تیکه همراه با ضامن پنل و قفل سوئیچی می باشد. همینطور دارای یک جفت داکت آداپتو در جلو و یک جفت آداپتور دیگر در پشت سیستم به صورت متحرک است که می توانید تا 4 سانتی متر آن را حرکت دهید. این محصول در شرکت های فناوری و مراکز تعمیراتی که دارای فضای محدود با تجهیزات قابل نصب که نیاز به امنیت دارند، استفاده می شود. تجهیزاتی مثل سرورهای رک، سوئیچ‌های KVM، تجهیزات شبکه و تجهیزات صوتی و تصویری در قفسه برای پخش در اتاق تدوین یا استودیوی تلویزیونی. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک ایستاده 42 یونیت آماد سیستم عمق 80 آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:34

رک ایستاده 21 یونیت آماد سیستم عمق 80 از نوع رک ایستاده بوده که مجهز به درب فریم دارجلو و شیشه 4mm سکوریت یا درب مشبک همراه با قفل ریتال یا سویچی است. لولای درب این محصول فنری بوده که برای سهولت جدا سازی درب رک می باشد. به طور کلی ایجاد نظم و سازماندهی برای دستگاه ها در هر کاری بسیار حائز اهمیت است زیرا در مواقع نیاز به راحتی می توانید به تمام قسمت های شبکه دسترسی داشته باشید و به راحتی هر وسیله ای را که می خواهید پیدا کنید. رک ها محفظه فلزی می باشند که برای ذخیره سایر تجهیزات شبکه استفاده می شود. رک برای اتصال تجهیزات شبکه مانند رک سوئیچ شبکه، کانکتور شبکه، یو پی اس، روتر، مودم، سرور، سوئیچ شبکه، کابل شبکه و … استفاده می شود.

محصول رک ایستاده 21 یونیت آماد سیستم عمق 80 دارای چرخ قفل دار و ساده و مجهز به درب پشت تمام فلزی همراه با قفل سویچی می باشد که جهت دسترسی بهتر نیز دارای پنل بغل همراه با ضامن پنل و قفل سویچی در طرفین رک است. همچنین این محصول دارای چند دریچه با ابعاد مختلف جهت عبور کابل در سقف، کف، ریل عمودی در طرفین رک با قابلیت جابجای به موازات عمق رک، دارای سینی فن همراه با یک عدد فن و جک برق ورودی نیز می باشد. این محصول در وزن 42.500 کیلوگرم با ابعاد 60×1055×80 سانتی متر و در رنگ مشکی پودری الکترو استاتیک تولید شده و به صورت بسته بندی در کارتن به بازار عرضه می شود. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک ایستاده 21 یونیت آماد سیستم عمق 80 آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ بیسیم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:34

رک ایستاده آماد سیستم 21 یونیت عمق 80 ضد آب از بهترین و پرفروش ترین تجهیزات شبکه محسوب می شود. رک یک محفظه است که جهت نگدارای سایر تجهیزات شبکه استفاده می شود. این محصول دارای اندازه 21 یونیت و عمق 80 سانتی متر می باشد. از طرف دیگر مجز به درب جلوی شیشه ای با قفل ریتال بوده و همینطور درب عقبی آن به صورت فلزی همراه با با قفل سوئیچنگ می باشد. به طور کلی استفاده از رک ها مزیت های بی شماری را برای کاربر دارد. رک ها با ایجاد نظم و سرسامون دادن به تجهیزات باعث شده که دسترسی به تجهیزات راحتر صورت گیرد و درنتیجه عیب یابی با سریع ترین زمان بدون اینکه خللی در کار دیگر تجهیزات ایجاد کند، صورت گیرد. سازمان ها و شبکه های بزرگ از ده ها و برخی حتی صدها یا بیشتر رک سرور استفاده می کنند که همگی بخشی از یک شبکه شرکتی می باشند.

برای ساخت این محصول از با کیفیت ترین مواد در شرایط مکانیزه و بهداشتی ساخته شده است، این محصول دارای مشخصات بسیاری می باشد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به ضد آب بودن این محصول اشاره کرد که حتی در آب و هوای با رطوبت بالا نیز می توان از این نوع تجهیزات استفاده کرد. این محصول مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده و از نظر حجم، ابعاد، رنگ، اندازه، ارتفاع و … مناسب و عاری از هرگونه عیب و نقص می باشد. حتی در آب و هوای با رطوبت بالا نیز می توان از این نوع تجهیزات استفاده کرد. این رک اوت دور عمق 80 با برخورداری از ابعاد مناسب و قابل جا به جایی مناسب برای تمامی اقلیم‌ها می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک ایستاده آماد سیستم 21 یونیت عمق 80 ضد آب آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

رک ها به صورت رک شبکه و رک سرور استفاده می شوند. رک سرورها از اندازه و تعداد یونیت بیشتری نسبت به رک های دیگر برخوردار بوده و مناسب شکه های بزرگ می باشد. رک ها به صورت رک دیواری و رک ایستاده تولید می شوند. رک های دیواری معمولا دارای اندازه ابعاد کمتری بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند به همین علت در شبکه های کوچکتر مثل شبکه های خانگی استفاده می شوند. در مقابل رک های ایستاده بر روی زمین به صورت عمودی قرار می گیرند و در ابعاد و تعداد یونیت مختلف تولید شده که بسته به نیاز شبکه خود و تجهیزاتی که قرار است در آن قرار بگیرد میتوانید اندازه مناسب رک را انتخاب کنید. برای اشنایی بیشتربا رک و تجهیزات آن به مقاله معرفی رک و متعلقات آن مراجعه فرمایید. این محصول رک ایستاده آماد سیستم 21 یونیت عمق 80 ضد آب از نوع رک ایستاده بوده که بر این اساس می توان اکثر مجموعه های اینترنتی کوچک و بزرگ را با استفاده از این محصول سازماندهی کرد.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:32

رک ایستاده آماد سیستم ۱۸ یونیت عمق ۶۰ ضد آب یکی از پرکاربردترین رک های موجود در بازار است. رک ها راهی برای ذخیره سازی تجهیزات شبکه می باشند که باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند. حفاظت از این تجهیزات، ایجاد نظم و هماهنگی بین آنها بر عهده رک می باشد. مدل قفسه ایستاده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و در مرکز داده از قفسه درب با 18 واحد ضد آب به عمق 60 سانتی متر استفاده می شود. برای توصیف قفسه با 18 واحد ضد آب به عمق 60 سانتی متر، بررسی و ارزیابی ویژگی ها و مشخصات آن ضروری است. این محصول در گروه قفسه های ایستاده OUTDOOR می باشد. اولین چیزی که در مورد این محصول قابل توجه است، وضعیت ایستاده آن است. پایه یک پوشش فلزی و یک مکعب مستطیل است.

دارای طبقات مختلف بوده و امکان نصب تجهیزات شبکه در آن وجود دارد. عمق این محصول زیاد است و برای استفاده در مرکز داده بسیار مناسب است. قفسه ها با دو عامل مشخص می شوند: واحد و عمق، این قفسه دارای 18 واحد ضد آب با عمق 60 سانتی متر و عمق 60 سانتی متر است. یونیت به معنای واحد ارتفاع است و ارتفاع محصول را بیان می کند. یکی دیگر از ویژگی های رک outdoor ایستاده ۱۸ یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ ضد آب بودن آن است زیرا تجهیزات با مزیت برق کار می کنند. آنها باید کاملاً دور از رطوبت و آب باشند زیرا کوچکترین تماس با رطوبت باعث چسبندگی و سوختن می شود. برای این منظور محفظه قفسه ایستاده با موادی ساخته شده که کاملا ضد آب بوده و اجازه ورود آب به داخل دستگاه را نمی دهد.

به همین دلیل این قفسه کاملا ضد آب است، 4 چرخ در قسمت پایین قفسه تعبیه شده است که امکان حمل و جابجایی قفسه را فراهم می کند. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و می توان آن را مکانی امن برای نگهداری تجهیزات سیسکو دانست. در واقع وجود این قفسه ضد آب باعث شده است که نگهداری از تجهیزات به یک مشکل تبدیل نشود. قفسه درب برجسته با 18 یونیت ضد آب با عمق 60 سانتی متر محصولی حرفه ای و درجه یک توسط آماد سیستم می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک ایستاده آماد سیستم ۱۸ یونیت عمق ۶۰ ضد آب آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:29

رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب یکی از رک های بیرونی متوسط از برند پر قدرت آماد سیستم می باشد که برای سیستم شما مورد استفاده قرار می گیرد. این قفسه دیواری دارای ارتفاع 12 واحد و عمق 60 سانتی متر می باشد بنابراین وسایل شما باید در این ابعاد قرار بگیرند در غیر این صورت خرید بیهوده ای خواهد بود. این قفسه را می توانید به کمک پایه روی دیوار یا زیر سقف نصب کنید. این رک دارای استاندارد ۱۹ اینچ و امکان نصب تجهیزات ۱۹ اینچ را دارد همچنین از استاندارد IP55 منطبق بر استاندارد IEC529 نیز برخوردار می باشد. با توجه به ابعاد آن می توانید بهترین بازخورد را نسبت به قفسه های خارجی و دیواری از آنها بگیرید. فن های ضد گرد و غبار موجود در این قفسه از ورود گرد و غبار به داخل قفسه جلوگیری می کند و بدنه مقاوم آن می تواند از ورود رطوبت جلوگیری کند.

متعلقات این رک شامل یک بسته پیچ مهره رک می باشد. رک به دو دسته اصلی قفسه های داخلی و قفسه های بیرونی تقسیم می شود. رک های معمولی برای فضاهای داخلی طراحی شده اند به همین دلیل در برابر نفوذ آب و شرایط نامساعد جوی مقاوم هستند جنس بدنه قفسه های گرد به گونه ای ساخته شده است که در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و به مرور زمان فرسوده و خراب نمی شود و به خوبی از تجهیزات گران قیمت شبکه نصب شده در آن محافظت می کند. در حالی که رک Out Door به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بتواند از تجهیزات شبکه نصب شده در آن در شرایط نامساعد جوی محافظت کند. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

سقف های شیبدار از باقی ماندن آب بر روی سقف قفسه دیواری 12 واحدی خارجی با عمق 60 سانتی متر جلوگیری می کند. از آنجایی که هوای بیرون شرایط یکسانی ندارد و سرما و گرما را تجربه می کند، برای داشتن هوای مناسب، هم سیستم سرمایشی و هم سیستم گرمایشی باید در داخل رک نصب شوند. که رک بیرونی آماد سیستم بهترین شرایط تهویه را اجرا می کند. رک outdoor دیواری آماد سیستم 12 یونیت عمق ۶۰ ضد آب مجهز به ۴ عدد ریل عمودی با امکان جابجای ریل ها در عمق رک همراه با قفل سویچی می باشد. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بهتر با رک ها به مطلب رک شبکه چیست؟ مراجعه فرمایید. از دیگر قابلیت های این رک اوت دور دیواری 12 یونیت آماد سیستم عمق ۶۰ می توان به مجهز بودن به دو عدد فن و فیلتر در سقف رک اشاره نمود

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:27

رک دیواری 9 یونیت آماد سیستم عمق 60 از محصولات برند ایرانی آماد سیستم می باشد. این برند به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده رک و جعبه های الکترونیکی و مخابراتی می باشد. این برند در سال 1398 با ایده و تفکر مدیران باتجربه در صنعت رک کشور، با توجه به نیاز کشور شروع به کار کرد. محصولات این برند توسط پیشرفته ترین ماشین آلات تولید می شوند. رک یک محفظه فلزی است که برای نگهداری و سازماندهی تجهیزات شبکه استفاده می شود. رک های شبکه دارای مشخصات متفاوتی هستند، برای مثال برخی از آن ها باز (دیوار و در ندارند) و برخی دیگر بسته (دیوار و در دارند) هستند. با استفاده از رک شبکه فضایی امن، مناسب و منسجم برای نگهداری تجهیزات شبکه ایجاد می شود. به تجهیزاتی که قابلیت نصب در رک را داشته باشند در اصطلاح رکمونت گفته می شود.

این محصول دارای اندازه 9 یونیت بوده که عرض آن 56، ارتفاع 47.2 و عمق 60 سانتی متر می باشد. رک ها با داشتن فن و تهویه مناسب باعث گردش هوا و خنک شدن تجهیزات شده و از این رو عملکرد تجهیزات و سیستم را بهبود می بخشد. محصول رک 9 یونیت آماد دارای محل نصب یک عدد فن درسقف رک می باشد. برای سهولت دسترسی به داخل رک این محصول دارای پنل بغل تک لنگه همراه با ضامن پنل در طرفین رک بوده و همچنین دارای دریچه عبور کابل در سقف، کف و پنل پشت می باشد. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 17:41

رک ایستاده الگونت 18 یونیت عمق 60 مدل LRE-18/FWS محصولی از برند ایرانی الگونت می باشد که یکی از مهم ترین و موثرترین روش های نگهداری تجهیزات شبکه است. رک یک کانتینر سیاه رنگ است که شامل قطعات و تجهیزات مختلفی مانند سرور، روتر، سوئیچ و پچ پنل، کابل شبکه می باشد و با سازماندهی این تجهیزات از آسیب فیزیکی و حتی سرقت محافظت می کند. جمع آوری تجهیزات شبکه در یک مکان فضای کمتری را اشغال کرده و باعث نمایان شدن تجهیزات می شود که این یکی از مزیت های اصلی رک است. رک ایستاده الگونت 18 یونیت عمق 60 مدل LRE-18/FWS دارای شیشه سکوریت حرارت دیده نشکن می باشد.

رک ایستاده الگونت 18 یونیت عمق 60 مدل LRE-18/FWS برای ذخیره روترها، پچ پنل ها، سوئیچ ها و طیف گسترده ای از تجهیزات شبکه و همچنین لوازم جانبی شبکه استفاده می شود. در بیشتر موارد، رک شبکه بسیار کم عمق تر از رک سرور است، معمولاً عمق آن کمتر از سی و یک اینچ است. اما رک های سرور بزرگتر هستند و می توانند تجهیزات بزرگتری را در خود جای دهند. در بسیاری از موارد، فضاهای اداری نیاز به استفاده از یک رک سرور و یک رک شبکه برای قرار دادن تجهیزات مختلف مورد استفاده در آنجا دارند. تجهیزات گرما تولید می کنند، بنابراین نگهداری نادرست تجهیزات حرارتی خطرناک است. این می تواند به تجهیزات شما آسیب برساند یا بدتر از آن، به دلیل گرمایی که برخی سرورها می توانند ایجاد کنند، به خطر آتش سوزی تبدیل شود. استفاده از رک این تجهیزات را سازماندهی و محافظت می کند.

رک ایستاده الگونت 18 یونیت عمق 60 مدل LRE-18/FWS دارای عمق 60 / 45 ، عرض 60 و ارتفاع 61 سانتی متر می باشد. شرکت نووران پویادر در سال 1394 با تحقیقات و بررسی های لازم ضمن بهره مندی از 14 سال تخصص و تجربه در بازار فناوری اطلاعات، علاوه بر بازار تجهیزات شبکه های کامپیوتری متشکل از محصولات فعال، غیرفعال، دیواری، ایستاده راه اندازی شد. درب رک ایستاده الگونت 18 یونیت عمق 60 مدل LRE-18/FWS فریم دار شیشه ای است. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 62
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 575
  • بازدید کلی : 575
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه